luchtballon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu luchtballon - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

luchtballon

Door: Nannie Leon Bas en Pim

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

27 December 2010 | Nederland, Amsterdam

Even een kort berichtje:

Vanmorgen vroeg hebben we onze allereerste lunchtballon vaart gehad, wat is dat cool!
In absolute stilte boven de woestijn met aan de ene kant de koningsgraven en aan de andere kant de Nijl.

Een echte aanrader voor iedereen die nog eens deze kant op gaat.
Het is vandaag weer erg warm. We hebben vanmorgen de koffers ingepakt en iedereen ligt nu bij het zwembad. Vanmiddag vertrekken we naar de rode zee.

• 28 December 2010 - 09:52

Elly:

lijkt me inderdaad erg mooi, hier zouden de ijspingels aan je neus hangen, zo koud! stelletje bofkonten.

• 30 December 2010 - 08:46

Toon:

Vandaag in de Telegraaf: "Rode Zee, haai vrij" Wel de krant die de lezers vaak op het verkeerde been zet. Dus voorzichtigheid troef.....Hier verdwijnt zachtjes aan de sneeuw, maar nog niet als sneeuw voor de zon. Het blijf winters maar over enkele dagen kunnen jullie ook daar van genieten!!?? Houdoe en tot gauw