Vliegen naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Vliegen naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Vliegen naar New York

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

24 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

Allejesus vroeg opgestaan. Twee uur vannacht ging de wekker en om 2.45 zaten we in de auto. Het was lekker rustig op de weg en we waren dan ook op tijd bij alamo, waar we de auto moesten inleveren. Nu was dat binnen 1 minuut gedaan, dan gaat wel zo vlotjes. Koffers uit de auto en met de airtrain richting vertrekhal. Oom dit ging allemaal vlot en voor dat we het wisten zaten we in het vliegtuig. 6 uur verder landen we ook JFK in New York. Daar een taxi gepakt richting hotel. Spullen binnen gelegd, ff gekeken waar het zwembad was. Is nl belangrijke informatie aangezien er door de jongens iedere dag wordt gezwommen. Vandaar dat ik ook echt gezocht heb naar een hotel met zwembad, is hier nog geen vanzelfsprekendheid.

Internet is wederom naadje. Weer daarentegen is geweldig. In San Fransisco was het vannacht echt koud, ondanks de lange broeken en vesten. Hier is het weer heerlijk, zo'n 30 graden. Uit het hotel even een stukje gelopen en zo stonden we binnen een paar minuten op time square. Daar ff zitten genieten en gekeken naar de drukte en mensen om ons heen. Tuurlijk de MM store bezocht, is vaste prik voor Pim.
Daarna een restaurant opgezocht en heerlijk gegeten. Eerste indruk NY, we love it!