Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

17 Augustus 2017 | Thailand, Bangkok

Vandaag weer lekker uitgeslapen. Ontbijt genuttigd aan het strand. Het weer is vandaag wat minder. Donkere wolken en wat flitsen. Wel ver weg, we merken er weinig van. Rond de middag zijn we opgehaald om naar de pier te rijden om op de Ferry te stappen richting het vasteland. Daar stond weer netjes een taxi klaar. Precies dezelfde taxi met chauffeur die ons ook hier heeft gebracht. Wederom 3 uur in een taxi, met z'n drieën op de achterbank. Pffff. Ondertussen hebben we al veel van het land gezien. Nu dus weer een aardige rit richting Bangkok. Inmiddels zitten we in een hotel vlak bij het vliegveld. Vanavond uitgebreid een potje katan gespeeld en de vakantie samen besproken. Is traditie aan het worden op onze laatste avond. We kijken altijd terug maar ook vooruit. Waar zouden we de volgende keer op vakantie willen?? Er zijn diverse ideeën geopperd. Dat wordt weer een leuke klus voor de winter.