Ko samed - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Ko samed - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Ko samed

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

13 Augustus 2017 | Cambodja, Khett Siem Reab

Vandaag stond er weer een flinke reisdag op de planning. Om 6.00 zijn we opgehaald door een busje die ons in 2 uur naar de grens Cambodja/Thailand heeft gebracht. Vandaar uit hebben we zelf gezocht in de chaos om eerst Cambodja uit te komen. Daarna ons een weg banen in heel veel bedelaars, verkopers en mensen die de grens over willen. Een 500 meter gelopen en toen weer de bekende formulieren invullen en weer in de rij voor de Thaise grens. Dat ging nogal vlotjes. Binnen een uur hadden we alles gehad.
Toen in een andere taxi voor een uur of vier richting Thaise kust. Daar aangekomen meteen in een ferryvoor gestapt richting ko samed. Een eilandje onder Bangkok. Daar nu net aangekomen en nu lekker weer even een paar dagen uitrusten voordat we terug vliegen richting huis.

• 13 Augustus 2017 - 16:20

Ann En Leo :

Heerlijk uitrusten nu ,leuke huisjes ,mooi ingericht ,slaap kamer , en heel uitnodigend

Het zwembad , hier kunnen jullie bijkomen ,!

Heel veel liefs van ons ,

Xxx xxx xxx xxx