Reisdag richting Bryce National Park - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Reisdag richting Bryce National Park - Reisverslag uit Cannonville, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Reisdag richting Bryce National Park

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

10 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Cannonville

Vanmorgen na het ontbijt de auto weer volgeladen en op weg gegaan richting Bryce. Het is best wel weer een eindje karren. Zo'n uur of vijf. Onderweg veranderde het landschap van woestijn, naar uitgestrekte velden en weer naar een berglandschap. Wat dat betreft kun je foto's blijven maken.
Inmiddels zijn we op de camping aangekomen en het is een prachtig plekkie met een onwijs mooi uitzicht.
Kids hangen al in het zwembad en wij zijn e.e.a. aan het plannen voor de komende dagen. We verblijven hier drie nachten en we willen een aantal parken zien, dus een kwestie van goed plannen. Het weer is geweldig, na de zinderende hitte van Las Vegas is de 25 graden van hier wel weer lekker. Vanavond weer lekker zelf koken, na de vette hap in LV is dat ook welkom. Verder ligt het hout (en de marshmallows) voor het kampvuur al klaar.

• 10 Augustus 2015 - 12:03

Elly:

groetjes van ons. met sammie gaat alles goed