Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen wakker geworden jn Las Vegas. Na een wat karig ontbijt ff lekker gehangen in de kamer. Beetje internetten, wat lezen etc. Halverwege de ochtend zijn we de andere kant van de strip opgelopen. Nu richting de M&M store, de Coca-Cola store en de bekende hotels New York New York, het Luxor en Mandalay Bay.

De M&M store is voor Pim een feest. Hij waant zich werkelijk in de hemel en zou het liefste de hele winkel leegkopen. Aangezien we aan het einde van de vakantie nog in New York komen, weten we nu al dat we daar ook een bezoekje aan de M&M store gaan brengen.
De hotels zijn allemaal prachtig en naast het casino gedeelte (waar de kinderen overigens gewoon mee in mogen) zijn er talloze winkels in het thema van het hotel. Nu kun je in de meeste hotels niet om het casinogedeelte heen, op de een of andere manier moet je er doorheen wil je ergens anders komen. Ze hebben allemaal wel een publiekstrekker, de ene heeft een haaienrif, de andere levende tijgers of flamingo's. De andere luxe winkels of een achtbaan.

De middag hebben we in en rond het zwembad gehangen. ' s avonds werden we opgehaald door een mega limousine en zijn we naar het begin van de stad gereden om het officiële Las Vegas sign te fotograferen. Daarna met de limo via de strip naar downtown gereden. Dit is een mooi stukje Las Vegas, overdekt waarin in het dak elke half uur een grote lichtshow plaats vindt. Helaas mochten er daar niet lang zijn. Na 21.00 alleen voor 18 plussers. Aangezien onze limo ons had afgezet zijn we (om maar meteen met de voeten direct op aarde te komen) met de bus weer terug gegaan.

• 10 Augustus 2015 - 18:22

Ann En Leo :

Heel lux !

• 11 Augustus 2015 - 07:15

Iris:

Erg herkenbaar, jullie foto's en verhalen. Maar die limo.....dat is blijkbaar alleen weggelegd voor de rijken