Sequoia National Park - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Sequoia National Park - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Sequoia National Park

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

06 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Visalia

We hebben vandaag een geweldige dag gehad. Lekker geslapen, goed ontbijt en op weg naar het sequoia national park. Wat een inmens groot natuurgebied, geweldig. Bij de ingang maar meteen een pas gekocht voor alle nationale parken, dat scheelt toch weer. Binnen in het park kun je kiezen om diverse trails te lopen, danwel plekken te bezoeken. Liggen soms mijlen uit elkaar en er moet flink gereden en geklommen worden. Alleen met de auto hebben we al een uurtje omhoog moeten rijden om bij onze eerste punt uit te komen. Zo hebben we diverse locaties in het park bezocht en vol bewondering naar de ontzettend grote bomen gekeken. Onderweg je gelooft het niet, maar kwamen we een beer tegen. Een kleintje weleens waar, maar toch een beer. Wel stiekum om ons heen kijkend of mama beer er ook niet ineens aankwam, maar die hebben we niet gezien. De dag afgesloten met een duik in het zwembad en zelf gekookt. Morgen vroeg op, dan vertrekken we richting Las Vegas.

We hebben trouwens gezien dat in Tilburg op de koningshoeve een flinke brand is. Thanks voor het oppassen en veel plezier aan het strand!

• 06 Augustus 2015 - 10:50

Elly:

geniet ervan.xx

• 06 Augustus 2015 - 12:48

Loes:

dat is toch mooi he om zo'n beer tegen te komen.
    Wij kwamen er ook 1 tegen, was toch wel een beetje spannend.