San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

San José

Door: Nannie

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

15 Juli 2014 | Costa Rica, San José

Onze eerste dag Costa Rica. Eerst een heerlijk ontbijt, broodjes, eieren, pannenkoeken, heel veel vers fruit etc etc genuttigd. De kids bleven maar naar het buffet lopen.dan zie je ze iedere keer weer met hun bordje weifelend staan kijken, wat zal ik nu eens nemen? Na het ontbijt zijn we een stukje in de omgeving van het hotel gaan lopen en wat boodschappen gedaan. Om 10 uur hadden we een afspraak met de organisatie bij wie wij onze vakantie hadden geboekt. Met haar hebben we heel de reis nog eens doorgenomen en alle vouchers in ontvangst genomen.

Hierna weer de stad in gelopen, ons hotel ligt erg centraal dus dat is maar een paar minuten lopen.
San José is geen mooie of bijzondere stad, echter we vonden het wel leuk om rond te lopen en de sfeer te proeven. Lekker op de lokale markt rondstruinen en tussen de locals aan tafel. De levendigheid, de drukte, de herrie en de vele activiteiten om je heen maken het een hele bijzondere gebeurtenis. We hebben er van genoten!

Ons hotel heeft een binnentuin en in de binnentuin staat een klein restaurantje. Hier serveert men het ontbijt maar kun je er ook dineren. Tussendoor wordt het gebruikt om lekker iets te drinken, te internetten etc. Er verblijven hier veel Nederlanders en veel backpackers. De sfeer is erg goed en lay back. Onze hotelkamer ligt aan de binnentuin en krijgen we de gezelligheid dan ook van alle kanten mee.
Morgenvroeg wordt onze huurauto afgeleverd bij het hotel en trekken we verder richting Arenal.

• 15 Juli 2014 - 23:46

Elly:

Klinkt allemaal leuk

• 16 Juli 2014 - 10:59

Inge:

Joehoe!! Veel plezier!!

• 16 Juli 2014 - 11:52

Toon:

Geniet er van...tijd om te onthaasten

• 16 Juli 2014 - 11:58

Annebeth: