Vrijheidsbeeld - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu Vrijheidsbeeld - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Nannie Leon Bas Pim Villevoye - WaarBenJij.nu

Vrijheidsbeeld

Door: Elly

Blijf op de hoogte en volg Nannie Leon Bas Pim

19 Juni 2011 | Verenigde Staten, New York

Gisterenavond had ons Elly een heel verslag geschreven, net toen ze het wilde opslaan viel internet eruit. balen.. Nu dus een nieuwe poging. het is hier halg 9 's morgens. Ons El staat ff buiten een sjekkie te roken, dat roken valt hier wel mee hoor, er zijn voldoende plaatsen waar dit mogelijk is. Afijn ons El neemt het weer over:gisteren dus naar ellis eiland geweest en onder het vrijheidsbeeld gestaan, een groot beeld, hoewel het in mijn gedachten groter was.over de brooklyn bridge gelopen, 3 km een aparte ervaring.Weer geshopt natuurlijk, ons Nan had zoveel, haha, dat we terug naar het hotel moesten om te lossen.
Smiddags naar central parc, met een fietstuktuk rond laten rijden, is te groot om te lopen.
We zitten nu weer klaar voor een nieuwe dag en onze laatste dag!!
even onze laatste dollars opmaken, het is hier heel warm, broeierig.
groetjes